?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

Доброго вечора, милий мій власнику. Тебе не дивує ситуація з впровадженням ERP-систем?
На сайтах, в доповідях на конференціях, в листівках, в презентаціях - скрізь рекламуються ”галузеві рішення”, котрі якнайкращим чином дозволять клієнтам використати щонайпередовіші технології управління саме в клієнтовій галузі.

Але момент початку формулювання технічних завдань магічно схожий на дванадцятий удар годинника в казці про Попелюшку. Так-так, карета - в гарбуза, кучери - в мишей і далі по тексту. Ніяких новітніх технологій, лише пропозиції допрограмувати все, що клієнт побажає.
Ти думаєш - впровадники в нас погані, милий мій власнику? Адзуськи. Продавці у впровадників такі ж як і за океаном - готові продати клієнтові все, що цей самий клієнт побажає. А от клієнт...

Я впевнений що проблемою є клієнт. Точніше - бажання клієнта. Багато (не всі, але таки багато) систем реально мають запрограмованими ті самі ”новітні технології управління”. І ці технології навіть реально працюють. Та от - чи потрібні вони клієнтові?
Задумайся, милий мій власнику - яким має бути запит від клієнта компанії-впроваднику для того, щоб впровадити ”новітні технології”?
Правильно. Запит має бути сформульований так: ”Ми розуміємо, що наша модель управління є недосконалою і її подальше використання позбавляє нас можливості розвиватися. Тому ми хочемо, аби впровадник продемонстрував нам відповідне галузеве рішення на прикладі реально працюючого лідера ринку якомога детальніше. Ми хочемо зрозуміти принципи побудови цього галузевого рішення та готові (в разі прийняття нами рішення про покупку) слідувати моделі, закладеній в цьому рішенні, на 100 відсотків”. З власного досвіду скажу - язик повернеться сказати таке мабуть в одного зі ста.
А про що запитують решта дев’яносто дев’ять? Про те,як ”новітня система” впишеться в існуюче підприємство. Про те, як зручніше буде працювати головбухові\продажникові\виробничникові. Про те, чи може нова система генерувати звіти, до яких ти,
милий власнику, звик в старій системі.
І ці дев’яносто дев’ять не задумуються про те, що зручність роботи головбуха чи система показників зі звіту власникові можуть бути тим самим головним обмеженням, яке не даєпідприємству рости далі.
А продавці впровадника - вони такі ж, як і за океаном. Клієнт платить - ми продаємо. І в результаті клієнт отримує старі бізнес-процеси ”ас из”, впроваджені українськими програмістами поверх відключених ”новітніх технологій управління”. Тому що так зручно головбухові.

Tags:

Crisis management. Finance management. ERP implementation. Just call.