?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

З гордістю ти показав мені стратегію свого бізнесу, милий мій власнику. Мені довелося докласти чимало зусиль щоби не образити тебе критикою твого досконалого творіння.
І ми поговорили про те, що кожен з нас розуміє під стратегією.
А потім ми почали обговорювати цей документ - рядок за рядком, пункт за пунктом. І стратегія скоротилась до двох речень.

Ти дивився на ці два речення майже пів-години. А опісля - сказав, що це стратегія твоєї мрії.

А тепер більш детально.

Ми зійшлись на тому, що стратегією потрібно називати засоби досягнення цілі - чи, іншими словами, стратегія - це опис дороги до мети.

Мету ми домовились називати львівським словом візія - отож, та половина твого документу, яка описувала куди йде твоя компанія - перемістилась в візію.
Те, як компанія туди попаде, залишилось в стратегії. До кожного пунктику що залишився, до кожного речення ми додавали частку ”не”. І дивились на конкурентів.

Якщо конкуренти роблять те ж, що ти описав в пунктику стратегії - ми цей пунктик викреслювали.

А от якщо конкуренти роблять те що ти описав - але з часткою ”не” - це правильний пунктик стратегії. Ми його залишали.

Ми залишили два речення.

Два речення, які описують, чим твій бізнес буде відрізнятись від конкурентів. Описують стратегію, про яку ти мріяв.

Tags:

Crisis management. Finance management. ERP implementation. Just call.