?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

Робоча ситуація, милий мій власнику.
Ти, генеральний та директор з продажів посиділи разом і домовились, що бюджет доходів на наступний рік буде.... ну нехай сто мільйонів.

А тепер уяви себе на місці свого продажника. Що ти зробиш наступним кроком? Поділиш цю сотню мільйонів серед регіональних продажників? Як на мене це - верх легковажності. Ти ж знаєш, як неохоче наші люди перевиконують плани. А якщо хоча б один не виконає план - ти, як продажник, позбудешся бонусів. Тому, милий мій власнику, я - на місці продажника - мав би іншу стратегію. Я б добавив би до плану відсотків так 10-15 і поділив би серед регіональників не сто, але сто п’ятнадцять мільйонів. Тепер моїм бонусам нічого не загрожує навіть якщо хтось з двадцяти семи підлеглих виконає план лише на половину. Це такий собі мій резерв.

Правда ж - хороша стратегія?

А тепер про бюджетування. Приходять юні консультанти, будують фінансову структуру підприємства, роблять накопичення бюджетів по ієрархії. Тепер бюджет доходів у директора по продажах чітко рівний сумі бюджетів доходів регіональних продажників. А як бути з отим резервом?

Tags:

Crisis management. Finance management. ERP implementation. Just call.