?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

Доброго дня, милий мій власнику.
Ти мене спитав вчора - в чому різниця між обліковою системою і ”справжньою” ERP? А потім ще спитав - а що є необхідним, щоб ота-сама ”справжня” система була ефективною?
Давай зайдемо здалеку, милий мій власнику. Уявімо, що ти маєш впровадженою систему взаємодії з клієнтами - зараз це модно називати CRM. Уявімо, що твій директор з продажів вибрав для себе модель взаємодії через так звану ”воронку продаж”. В тебе є наповнення системи (давай пропустимо той момент, звідки в тебе персональні дані потенційних клієнтів).

А далі - система сама формує списки на ”холодний обдзвін” для контакт-центру, сама, на базі введених результатів обдзвону, формує списки дзвінків продавцям (а також списки на повторний ”холодний обдзвін”), сама призначає зустрічі клієнта в зручний для нього час з вільним в цей час продавцем і т.д. і т.д.

Те, що я описав - це модель. На вході - сирі списки контактів. На виході - розпорядження про відвантаження товару. Це - модель управління, тому що система сама розпоряджається ресурсами контакт-центру, відділу продаж і т.д. Але для того, щоб ця система запрацювала, потрібен один крок. Цей крок повинен був зробити твій директор з продажів, милий мій власнику. Цей крок для фірми є важливішим за крок людини на Місяці. Під час впровадження CRM-системи твій директор з продажів вибрав модель ”воронки продажів”, погодився, що ця модель є кращою за те, що було в нього раніше і погодився, щоб система розпоряджалася
ресурсами відділу самостійно.
Назву це простіше. Вибравши модель роботи системи, твій директор з продажів віддав свої повноваження системі.

Коли ти, милий мій власнику, впроваджуєш виробничу систему - ти і твій директор з виробництва мають вибрати:
• або знайти модель управління виробничими ресурсами, з якою ви погодитесь і якій віддасте повноваження управління виробничими ресурсами
• або впровадити щось, куди буде вводитись гора документів, на виході буде гора звітів а виробничий і плановий відділи чисельністю в третину компанії будуть створювати і перестворювати плани завантаження виробничих потужностей (раз на місяць - а якщо треба буде вставити термінове замовлення?).
Оце і є різниця між системою обліковою та системою управління.
В системі обліковій закладена модель обліку, якій довіряють бухгалтери.
В систему управління закладено модель управління, якій довіряють топ-менеджери. І якій віддають свої повноваження топ-менеджери.

Ти вже здогадався, милий мій власнику, що є необхідним, щоб ERP-система була ефективною?

Правильно - треба мати топ-менеджерів, які погодяться з моделлю роботи системи та віддадуть їй частину своїх повноважень.
Пам’ятаєш мої попередні дописи, милий мій власнику? Лягти під модель та віддатись системі. Те ж саме з іншого ракурсу.
А що ж залишається робити топ-менеджеру, який ”ліг під модель та віддався системі”?

Залишились самі цікаві на світі речі. Спостерігати, чи модель все ще актуальна. Шукати більш ефективні моделі. Розвивати своїх підлеглих.

А решту часу використовувати на сім’ю,
відпочинок, особистий розвиток.

Tags:

Crisis management. Finance management. ERP implementation. Just call.