?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

Доброго дня, милий мій власнику.
Як часто тобі дзвонять банківські ”менеджери з розвитку бізнесу”? Мені - кілька разів на тиждень.
Після спілкування з цими людьми стає зрозумілим:
• що конкуренція на рикну банківських послуг - шалена;
• що заради тебе, коханий власнику, банк готовий ”прогнутися” абсолютно неприроднім способом;
• що пропонований банківський продукт був розроблений лише для тебе, милий мій власнику - і треба бути повним дурнем, аби не продовжити свій бізнес-шлях з таким надійним партнером.
Телевізійна реклама, агресивно пропонуючи депозити та споживче\автомобільне кредитування, також наштовхує на думку про жорстку конкуренцію та про те, що нашим мало-не-двомстам банкам в Україні досить-таки тісно.
Нісенітниці, милий мій власнику. Я розкажу тобі про одну-єдину ознаку, яка свідчитиме про наявність хоча б якоїсь банківської конкуренції.
Отож, уяви собі, милий мій власнику, що ти якось читаєш газету ”Бізнес”. Чи ”Контракти”. Чи ”Діло”. І бачиш там оголошення:

Компанія ”МиВПершійСотніКомпанійУкраїни" оголошує тендер на залучення кредитних коштів в розмірі Х мільйонів на строк Y років. Зацікавлені банки можуть ознайомитися з нашою звітністю за минулі роки на нашому сайті. Рішення кредитного комітету з вказанням
реальної процентної ставки надсилати на електронну пошту ТендернийКомітет@МиВПершійСотніКомпанійУкраїни.ua
Запам’ятай цей момент, милий мій власнику. Через 3 роки після публікації цього оголошення конкуренція на банківському ринку дійде і до твоєї компанії.

Tags:

Crisis management. Finance management. ERP implementation. Just call.